رد پای دوست

فرهنگی،هنری،داستان،علمی و...

رد پای دوست

فرهنگی،هنری،داستان،علمی و...

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۹ فروردين ۹۳، ۰۳:۱۸ - مهیار خشنودنیای
    like
نویسندگان

پدر...

پنجشنبه, ۸ خرداد ۱۳۹۳، ۱۱:۲۴ ب.ظ


 پدر...

پیتر عضو یک تیم فوتبال بود و پدرش در تمام تمرینات و مسابقات حضور می یافت، و در جایگاه تماشاگران می نشست و از ابتدا تا انتهای بازی او را تشویق می کرد. این در حالی بود که وی در بیشتر بازیها بازیکن ذخیره بود و بر روی نیمکت بازی را تماشا می نمود . اما پدرش همواره حتی زمانی که روی نیمکت ذخیره ها بود به تشویق پسرش مشغول می شد .

تا اینکه در یک بازی حساس، پیتر به عنوان بازیکن اصلی وارد زمین شد اما دیگر پدرش نبود تا او را تشویق کند ! چون بر اثر بیماری مرده بود .

در آن بازی پیتر بهترین بازیکن میدان بود . همچنان دریبل می زد، پاس گل می داد ، شوت می زد و چندین گل وارد دروازهی حریف کرد.

او با این درخشش باعث برد تیمش شد .

وقتی بازی به اتمام رسید، مربی و بازیکنان از وی به خاطر بازی خوبش تشکر نمودند .

مربی به او گفت: ای کاش امروز پدرت اینجا بود و بازی زیبا و درخشانت را می دید و تو را تشویق می کرد .

پیتر در حالیکه اشک از چشمانش جاری می شد گفت : اتفاقاً در تمام مدتی که در این تیم حضور داشتم ، امروز تنها روزی بود که پدرم مرا و بازی ام را می دید و پیوسته تشویقم می کرد ! چون پدرم کور بود و هیچ جا را نمی دید . ولی امروز این احساس در من بود که پدرم با دیدگان باز به تشویقم می پرداخت . من پدرم را در همان جایگاه همیشگی اش دیدم  که با چشمان بینا چطور از شوق بالا و پایین می پرید و مرا مورد تشویق قرار می داد !

آقای مربی از شما و هم تیمی هایم متشکرم که این فرصت را به من دادید تا برای یک بار هم که شده پدرم مرا و بازی ام را ببیند . شما باعث شدید تا من روحش را شاد کنم .

«قریب»

  • مهدی قریب چوبری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی